Як обрати бренд вітамінів

Ви вирішили почати приймати вітаміни. Але з такою кількістю доступних брендів важко зрозуміти, який з них найкращий для вас — особливо враховуючи, що багато вітамінних брендів залишаються поза увагою. Це означає, що ваші шанси обрати неякісний бренд вітамінів вищі, ніж ви думаєте.

І якщо ви оберете продукт, який не відповідає вашим очікуванням, ви можете втратити можливість отримати вітаміни та мінерали, на які сподівалися. Це призводить до марної трати грошей і часу на низькоякісні або неефективні продукти, а також до невиконання ваших цілей щодо здоров'я.

Незалежно від того, чи ви шукаєте спосіб поповнити дефіцит або використовуєте добавки для профілактики, вибір вітамінного бренду, який випускає надійні, перевірені та клінічно ефективні продукти, є ключовим для досягнення вашої мети. Ось що вам потрібно знати про вибір найкращого бренду вітамінів для вас.

Враховуйте ваші цілі щодо здоров'я

Ваші цілі щодо здоров'я та медична історія відіграють важливу роль у визначенні ваших потреб у вітамінах. Насправді, різні вітамінні бренди можуть задовольняти різні потреби в здоров'ї, тому важливо визначити ваші цілі та вимоги щодо здоров'я перед покупкою вітамінів.

Наприклад, літні люди можуть потребувати специфічних вітамінів, які сприяють підвищенню енергії, зміцненню імунної системи та омолодженню шкіри та кісток. У той же час, людина з історією серцевих захворювань може зосередитися на вітамінах, які сприяють нормальному згортанню крові та балансу рідини.

Коли ви визначите свої цілі, досліджуйте, які бренди пропонують спектр поживних речовин, які відповідають вашим потребам. Також переконайтеся, що вітаміни, які вас цікавлять, не заважають існуючим медичним станам або лікам, які ви вже приймаєте.

Спілкування з зареєстрованим дієтологом або іншим медичним працівником про взаємодію їжі та ліків, які можуть стосуватися вас перед покупкою будь-яких продуктів, допоможе вам уникнути помилок у здоров'ї в майбутньому.

Дослідження та оцінка

Під час пошуку добавок, Ліа Рейтмаєр, MS, RD, CSSD, LDN, пропонує задати такі питання перед прийняттям рішення:

  • Чи можна отримати продукт з харчових продуктів замість добавок?
  • Яка ефективність продукту?
  • Чи має продукт етикетку харчових фактів або етикетку фактів добавки?
  • Чи пройшов продукт третю сторонню перевірку?
  • Чи має продукт будь-які патентовані або трав'яні суміші?
  • Скільки коштує продукт?

Як зазначає Рейтмаєр у своєму першому пункті, підхід «спочатку їжа» є важливим для задоволення ваших щоденних потреб у вітамінах та мінералах. Але якщо вам важко заповнити прогалини, вітамінна добавка є наступним найкращим варіантом.

Потім ознайомтеся з існуючими дослідженнями щодо інгредієнтів, які вас цікавлять, щоб визначити, чи вони ефективні та варті уваги. Національний інститут здоров'я (NIH) Office of Dietary Supplements пропонує корисні інформаційні листи для споживачів, які містять усю відповідну інформацію, яку ви можете хотіти знати про певний вітамін або мінерал.

Поради щодо розуміння досліджень вітамінів

Розуміння даних, опублікованих у наукових журналах, може бути складним, але навчання ключовим аспектам, на які слід звертати увагу, може полегшити розшифровку матеріалу. Ось кілька порад, щоб зробити ваше дослідження більш ефективним:

  • Уникайте читання статей або блогів, оскільки вони можуть бути оманливими та неточними.
  • Використовуйте надійні джерела, такі як Національний інститут здоров'я та Pubmed, під час пошуку в Інтернеті.
  • Знайдіть оригінальне дослідження або джерело.
  • Перевірте, хто написав, виконав і фінансував дослідження, щоб переконатися, що інформація не є упередженою.
  • Подивіться на розмір вибірки дослідження. (Більші розміри вибірок можуть надати більш подібне уявлення про населення.)
  • Визначте тип проведеного дослідження та пам'ятайте, що рандомізовані контрольовані дослідження є золотим стандартом.

Якість та тестування

Під час покупок вітамінів пам'ятайте, що добавки та їхні етикетки фактів не регулюються. Це означає, що ви можете не знати точно, скільки поживної речовини ви вживаєте. Швидко звузьте пошук вітамінних брендів, зосередившись лише на продуктах, які пройшли перевірку третьої сторони.

"Управління з контролю за харчовими продуктами і лікарськими засобами (FDA) встановило належні виробничі практики (GMP), яких компанії повинні дотримуватись, щоб допомогти забезпечити ідентичність, чистоту, міцність та склад їхніх добавок," каже Марія Емерік, MS, RDN, LD.

Кілька незалежних організацій пропонують перевірку якості та дозволяють продуктам, які пройшли ці тести, мати печатку гарантії якості, що свідчить про те, що продукт був належним чином виготовлений, містить інгредієнти, зазначені на етикетці, і не містить шкідливих рівнів забруднювачів, каже вона. "Ці треті сторони включають NSF International, U.S. Pharmacopeia, ConsumerLab та Informed Choice."

Коли ви сумніваєтеся, Емерік пропонує розглянути чотири P якісної добавки, включаючи:

  • Позитивна ідентифікація: Треті сторони підтверджують, що те, що вказано на етикетці, дійсно знаходиться в пляшці. Це запобігає покупці неправильно рекламованих добавок, що містять інгредієнти, яких вони не мають.
  • Чистота: Важкі метали, пестициди та токсини є поширеними речовинами, які перевіряють треті сторони, щоб ви не купували добавки, що містять небажані інгредієнти, які можуть зашкодити вашому здоров'ю.
  • Потужність: Часто добавки не містять достатньої кількості ключових інгредієнтів, щоб бути ефективними. З іншого боку, надмірна кількість ключових інгредієнтів також може негативно вплинути на ваше здоров'я і завдати шкоди.
  • Виконання: Подумайте, чи виконує добавка те, що вона призначена робити. Крім того, що ви не отримуєте за свої гроші, це може бути потенційно небезпечним для людей, які покладаються на добавки для задоволення своїх основних потреб у поживних речовинах.

"Якщо ви порівнюєте продукти в магазині, добавки, що пройшли перевірку третьої сторони, зазвичай мають сертифікаційний символ десь на упаковці," каже Грейс Скарборо, RD. Це ваша ознака того, що продукт відповідає виробничим практикам FDA.

Прозорість інгредієнтів

Чи коли-небудь ви читали етикетку добавки і виявляли "патентовану суміш" у списку інгредієнтів? Виробники вітамінів найчастіше використовують слова "патентована суміш" з таких причин:

  • Коли є ненадійний відсоток інгредієнтів у продукті
  • Щоб збільшити сприйману вартість продукту
  • Щоб захистити суміш або формулу від конкурентів

Патентовані суміші не завжди є негативним явищем на етикетках добавок. Якщо бренд або компанія вклала багато часу і грошей у розробку продукту, зрозуміло, що вони хочуть захистити свій рецепт від копіювальників. Ось чому перевірка третьою стороною завжди буде вашим союзником.

З іншого боку, є цінність у прозорості. Коли ви можете бачити, що знаходиться у пляшці, ви можете бути впевнені, що ваша покупка не призведе до низькоякісних, неефективних продуктів.

Проблема з патентованими сумішами полягає в тому, що ви ніколи не знаєте, що знаходиться в продукті. Це може поставити вас під загрозу вживання інгредієнтів, які можуть бути небезпечними для людини. Або, якщо у вас є чутливість до певного інгредієнта і він не вказаний, це може призвести до небажаних наслідків.

Відгуки споживачів

Майже 90% споживачів читають відгуки перед покупкою продукту, і 88% довіряють онлайн-відгукам так само, як особистим рекомендаціям. Відгуки про продукти та відгуки споживачів можуть зробити або зламати успіх вітамінного бренду.

На жаль, дослідження свідчать про те, що значна частина відгуків, опублікованих онлайн, є підробленими. Окрім використання програми для перевірки підроблених відгуків, Шарон Пуелло, MA, RD, CDN, CDCES, пропонує зустрітися з медичним працівником, таким як дієтолог, щоб допомогти вам вибрати добру добавку, яка відповідатиме вашим цілям, унікальній історії здоров'я, поточним аналізам крові та реакції на попередні добавки.

"Коли це неможливо, підписка на Consumer Lab є наступним найкращим варіантом," каже Пуелло. "Consumerlab.com оглядає дослідження добавок і вказує, які заяви про здоров'я підтверджуються дослідженнями, а які ні. Вони також тестують різні бренди добавок, щоб визначити, чи надають вони те, що кажуть, і в деяких категоріях також тестують на наявність забруднювачів, таких як важкі метали. Використання цього ресурсу підвищує ймовірність вибору чогось безпечного та ефективного, поки ви не зможете співпрацювати з дієтологом, щоб переконатися, що ви на правильному шляху."

Іноді відгуки слід сприймати з обережністю. Вони не є золотим стандартом. Найкращий спосіб визначити, чи працює продукт, — це спробувати його самому. "Ми всі любимо читати відгуки споживачів про продукти, але коли справа доходить до добавок, те, що працює для однієї людини, може не працювати для іншої," додає Пуелло. "Плацебо-ефект також дуже реальний."

Персоналізація

Універсальний підхід до потреб у вітамінах легко доступний; однак, можливо, вам не потрібні всі додаткові інгредієнти в пляшці. Багато вітамінних брендів пропонують способи персоналізувати та налаштувати ваші покупки вітамінів.

Розгляньте вітамінний бренд, який пропонує персоналізовані пакети, де ви вирішуєте, що включено. Їх потім пакують в індивідуальні щоденні упаковки для зручності використання та транспортування. Деякі бренди пропонують опитування, щоб допомогти визначити ваші потреби, тоді як інші варіанти є а-ля карт. Багато брендів налаштування вітамінів також включають підписку, щоб ви ніколи не залишилися без них.

Ціна та цінність

Бюджет є важливим компонентом при здійсненні покупок. Якщо продукт не входить у ваш бюджет, він не підійде вам. На щастя, існує багато вітамінних брендів, які пропонують цінні продукти за всіма ціновими категоріями.

Під час розгляду бренду зверніть увагу на вартість за одиницю та цінність, яку він надає порівняно з ціною. Зверніть увагу на рекомендовану дозу. Наприклад, деякі вітаміни рекомендують приймати чотири таблетки на день, тоді як інші рекомендують одну таблетку на день. Якщо обидві пляшки містять 100 таблеток, ви швидше витратите першу, ніж другу. З часом це вища цінова категорія.

Ефективність витрат також є важливою. Якщо продукт не допомагає вам, гроші витрачаються неефективно. Якщо вітаміни, які ви приймаєте, запобігають поїздці (або кільком) до лікаря чи відділення невідкладної допомоги, це ефективно з точки зору витрат.

Якщо ви вибираєте дорожчий продукт, важливо врахувати це у вашому аналізі, чи заощадило це вам гроші в довгостроковій перспективі. Якщо ви витратили багато грошей на продукт, і ви все одно отримали погані результати для здоров'я, це було неефективно з точки зору витрат, і цінність не була досягнута.

Висновки

Вибір авторитетного вітамінного бренду, який надає необхідні вам поживні речовини, може допомогти заповнити прогалини, які можуть бути у вашому щоденному раціоні. Але легко загубитися в морі вітамінних брендів. Звуження вибору, створюючи контрольний список важливих аспектів, може запобігти вашим обертанням у колі.

Почніть з написання ваших цілей щодо здоров'я та харчових потреб, вашого бюджету та того, чи віддаєте ви перевагу налаштованій опції. Звідти розпочніть своє дослідження, оцінюючи ефективність інгредієнтів, звертаючи увагу на продукти з печатками GMP та читаючи відгуки клієнтів. Коли у вас буде кілька варіантів, які вас сильно цікавлять, поговоріть з зареєстрованим дієтологом або іншим медичним працівником, щоб переконатися, що продукт підходить вам.

Розшифрування скорочень

  • GMP (Good Manufacturing Practices) - Належні виробничі практики: Набір правил і норм, розроблених для забезпечення якості, чистоти та безпеки виробничих процесів, зокрема у фармацевтичній і харчовій промисловості.
  • FDA (Food and Drug Administration) - Управління з контролю за якістю харчових продуктів і лікарських засобів: Федеральне агентство Міністерства охорони здоров'я та соціальних служб США, яке відповідає за регулювання харчових продуктів, добавок, ліків, косметики, медичних пристроїв і біопрепаратів.
  • NIH (National Institutes of Health) - Національні інститути здоров'я: Основний федеральний агентство США, що проводить та підтримує медичні дослідження для покращення здоров'я населення.
  • RD (Registered Dietitian) - Зареєстрований дієтолог: Медичний працівник, який спеціалізується на харчуванні та дієтології і має відповідну ліцензію або сертифікат.
  • LDN (Licensed Dietitian Nutritionist) - Ліцензований дієтолог-нутріціоніст: Дієтолог, який отримав ліцензію для практики у сфері дієтології в певному штаті або країні.
  • CDC (Centers for Disease Control and Prevention) - Центри з контролю та профілактики захворювань: Відомство Міністерства охорони здоров'я та соціальних служб США, яке займається захистом громадського здоров'я та безпеки через контроль і профілактику захворювань.
  • CSSD (Certified Specialist in Sports Dietetics) - Сертифікований спеціаліст з спортивної дієтології: Дієтолог, який отримав додаткову сертифікацію у сфері спортивного харчування.
  • NSF International - Організація, яка проводить тестування та сертифікацію продуктів на відповідність стандартам безпеки, здоров'я та екологічної безпеки.
  • USP (U.S. Pharmacopeia) - Фармакопея США: Некомерційна організація, яка встановлює стандарти якості, чистоти, міцності та складу лікарських засобів і харчових добавок.
  • ConsumerLab - Незалежна компанія, що тестує та оцінює якість і безпеку харчових добавок і пов'язаних з ними продуктів.
  • Informed Choice - Програма, яка тестує спортивні та харчові добавки на наявність заборонених речовин, забезпечуючи безпеку для спортсменів та споживачів.

Ці скорочення допоможуть вам краще розуміти і оцінювати якість і безпеку вітамінних брендів та добавок, які ви розглядаєте для споживання.

Література

  • National Institutes of Health (NIH) Office of Dietary Supplements - надає корисні інформаційні листки для споживачів, які містять усі необхідні дані про вітаміни та мінерали. 

  • ConsumerLab.com - рецензує дослідження добавок і визначає, які заяви про здоров'я підтверджуються дослідженнями, а які ні. Також тестує різні бренди добавок на наявність забруднювачів, таких як важкі метали. 

  • Food and Drug Administration (FDA) - встановлює належні виробничі практики (GMP), які компанії повинні дотримуватися для забезпечення ідентичності, чистоти, міцності та складу своїх добавок.

  • NSF International - незалежна організація, що проводить тестування та сертифікацію продуктів на відповідність стандартам безпеки, здоров'я та екологічної безпеки. 

  • U.S. Pharmacopeia (USP) - некомерційна організація, яка встановлює стандарти якості, чистоти, міцності та складу лікарських засобів і харчових добавок. 

  • Centers for Disease Control and Prevention (CDC) - захищає громадське здоров'я і безпеку через контроль і профілактику захворювань. 

  • PubMed - безкоштовна пошукова система, що надає доступ до бази даних Medline, яка містить посилання та резюме з наукових журналів про біомедичні теми.

  • Informed Choice - програма, яка тестує спортивні та харчові добавки на наявність заборонених речовин, забезпечуючи безпеку для спортсменів та споживачів.

Цей список літератури допоможе вам глибше зрозуміти та перевірити інформацію щодо вибору вітамінних брендів і харчових добавок, які відповідають вашим потребам.