Політика повернення та обміну товару
Згідно із Законом України «Про захист прав споживача» статті 9 покупець може протягом 14 днів обміняти товар на такий точно:
- якщо товар не влаштував покупця за кольором, розміром або формами;
- не можна застосовувати за призначенням, але за умов, що товар не використовувався покупцем і має товарний вигляд, споживчі якості, заводську упаковку, пломби та за наявності документів, що підтверджують факт покупки.
Якщо в момент обміну такого ж товару немає, то покупець може:
- Купити будь-який інший товар у нашому магазині.
- Отримати назад свої гроші, витрачені на покупку товару.
- Змінити товар на такий же при першому ж його надходженні у продаж.
Під час процедури повернення грошей розрахунки з покупцем здійснюються виходячи з ціни на товар у день купівлі. Ми повернемо гроші на день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, не пізніше ніж через 7 днів.
Де і як можна зробити обмін або повернення?
Обмінювати чи повернути товар можна у нашому сервісному відділі за адресою: м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 17, з понеділка до п'ятниці з 10-00 до 17-00.
Якщо ви живете не в Києві, можете відправити товар назад за допомогою служби доставки Нова Пошта.
Повернення товару за рахунок продавця, якщо товар був неналежною якісті. Якщо Ви просто бажаєте повернути товар, то повернення за ваш рахунок. Ми компенсуємо вартість товару, при умові, що упаковка товару відповідає заводській.
Будь ласка, зверніть увагу на додаток № 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. №172
Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів». Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну чи поверненню. До таких товарів відносяться:
Продовольчі товари: лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни.
Непродовольчі товари: зубні щітки, гребінці, гребінці та щітки масажні, товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшки для годування тощо), інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо) подібне).